friends.kawan. :)

Thursday, April 29, 2010

FIRST ENTRY!! :D

waa . . .ini lah first entry aku . .actually . aku ada blog yg lain2 tuh . tapi yang nih aku rasa kali terakhir dan last yang mungkin aku buat . .haha . .well . budak2 macam aku nih memang suka buat2 sampah dalam blog nih . .(*aku mengaku okehh . :D) . tapi sekarang aku dh taubat . .dah taknak buat sampah lagi dh dalam blog . .haha . .semenjak dua menjak nih,,memang semangat nyawa aku nak berblog . .aku tak tahu nape . .aku nih suka membaca sebeno ny . .maybe sebab tu kot aku nih memang gatal tangan nak buat blog n menaip2 benda2 yang aku suka (yg x suka pn aku taip gk . haha) . .oh! tidak! please! jgn kasi aku buat benda yg aku x suke ok? .
ok . .nak out sudah . .ada kerja+kelas tambahan . . aku walaupun seorang pelajar yg busy,,tp hati ku tetap ada pd blogging. . .ahahahhah . .(*cyez . aku suka bloging . :D)
da~~
:D

No comments:

Related Posts with Thumbnails