friends.kawan. :)

Monday, May 3, 2010

arghh!!geram nyerr aku!!


arghhhh!!geram nya aku hari nih !! aku rasa bukan aku sorang jerr yang perasan akan hal ni . .aku rasa jerr . .haha . .aku tengah panas nih . panas hati,,panas jiwa . panass macam pizza pun ada nih . menggelegak hati beta . .haha . .apsal lahh hari nih . .aku nak bukak,,tapi tak dapat-dapat gak . .alahai . .takkan la nak merajuk dengan aku sampai macam tuh sekali . tahu lah aku tak buka engko selama 3 hari nih . .alaa . bukan sengaja pun . .atas masalah yang tak dapat dielakkan oleh masyarakat setempat. .tu pun hengko nak meragam jugak ke???alaaa . .kalo aku tak bukak engko nanti,,baru engko rasa . .nanti naseb engko macam si FS nanti . baru padan muka hengko . .haha . .alaaa . . alahaiii . .aku rinduu nak buka engko nihh . .






ALAHAIIII FACEBOOK!!~~~~~~~~~~~~~~~~~

ENGKO MERAGAM KENAPE AHHHH???!!
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR . . .


mode:marah n menggigil denga aril nyanyi time konsert . .hahah . .

nota kukukakitangangodzilla:hangin-hangin . .agak-agak ny aku sorang jer yg ada masalah nak buku fb ari nih ker??kerr ada org lain gak??
:D

2 comments:

kazirinkato said...

aku pun ada masalah macam 2 gak tapi lepas gna software untuk bypass proxy bleh lak masuk...tapi sekarang masalah dah selesai...

http://www.ceritasekupang.blogspot.com/

i'm ORDiNary! said...

a ahh .tu lah yg aku bengang sgt . rasa nak hempuk jerr pc aku . tp sia,,pc aku tak slah . hehe .

Related Posts with Thumbnails