friends.kawan. :)

Saturday, July 31, 2010

dan aku pun disini...

Wahh..lama aku tak berblog sudah nih..sorry lah ya..huhu..lama gak duduk depan komputer nih..tangan pulak asyik nak memanggil mintak bukak blog...aku kuatkan iman tak nak bukak..sebab aku tahu,,sekali jer aku bukak,,aku kompom lupa dunia,,lupa makan,,lupa diri . .jangan lupa mak bapak sudahhh..hehehe...

Kali nih aku nak berazam..pasnih aku akan blog update aku hari-hari..sampai melecet biji mata pun takpa..hehe..tapi aku tak janji lagi nih..huahuahua..mesti korang tertanya-tanya kan kenapa kau selalu tak update blog?? mesty aku cakap aku busy kan? ye ker? busy ke? huhuhu..sebenarnya,,tak lah busy pun.. cuma ada masalah yang menyulitkan hamba ALLAH seorang nih untuk berblog...

Rindu siott aku nak berblog . .walau pun mak aku cakap blog nih buang masa aku jer.. aku kesah ape?? haha . .*ampun mak..dengan blog ni laha ku luahkan masalah..chehhh.. abis tu nak cakap dgn sapa? kaunselor sekolah? harammmm. .

Tak kesah la aa orang cakap pasal blog aku,aku or aku or sapa-sapa je,,aku kesah ape???????? . .

Seqian..salam....

p/s:korang rindu aku tak?
:)

No comments:

Related Posts with Thumbnails