friends.kawan. :)

Tuesday, August 3, 2010

exam oh exam..


Hola world!wahh .mcm la blog aku pemes sangat nak cakap cmtuh. haha. nevermind .hari nih tak update blog lagi yer . busy study . minggu nih aku trial PMr . hahaha . trial2 pun aku kesah ape . hehe .

Nih ada ckit cerita . time last paper tadi boleh plak aku tertido . wei! aku belajar samapi nak pecah kepala boleh plak tido .and yang paling terok,,aku tak habes jawab lagi soalan. . mak aiiiii .mampuihh aku kali nihh .huhu . aku tak adapt terima kenyataan la wei! haha.

Mamat sekoq sebelah aku tu pulak tak la reti2 nak kejutkan akuu . alahaii . salah aku gakk .pantang tengok hari hujan terus rebah ke pangkuan meja ku yang tersayang . hahahah . . cukup pulak suhu sejok hujan tu tadi .mane tak aku layan habess tidoq. hahaha.

ok .aku kate aku update cikit jer ari nih k .esok2 aku hupdateeeee panjang2 . haha . cya! :D

yang nih gamba aku dengan kazen aku tengah ym . haha . heppy siot! :)

Related Posts with Thumbnails