friends.kawan. :)

Saturday, August 28, 2010

makan sambil jalan-jalan n selepas exam..

Hauiyaa . i'm back . hoho . sorry le readers .sekarang nih memang jarang sangat nak update blog . facebook pun mcm tuh . tepaksa guna facebook sms . haha . *kalo dpt berblog guna hp,,dulu dh aku buat . hehe*

ok . sekarang nih bulan ramadhan kan? semua orang gembira . lebeh2 lagi bila time raya .tapi korang jangan lupa gak dengan orang2 yang tak de .n tak lupa jugak dengan orang2 yg kurang berkemampuan .

maka ny,,di bulan yang indah lagi mulia ini,,banyak2 kn membuat amal dan ingat lah org tersayang .haha( . bagi org pompuan,,do not byk2 mengumpat yer ). nanti puasa makroh . haha .

kali nih nak story pasal bazaar . kalo aku story pasal bazaar,,yang keluar dlm kepala korang mesty nak makannnn-makan-makan n makan . haha . (lapar ni wehhh.hehe) . sabar2 .petang karang pegi lah bazaar .beli apa yg korang nak . hehe

bazaar kat tempat aku tu kecik jerr .biasa lahh .bandar aku pun kecik semut jek. kalo dah bazar sebijik jer kat tempat aku toh,,hahhhh ,.menduyun2 orang pegi . TAPI,bukan melayu jer .segala bangsa ada .dari yg pakai baju kurung hingga lah yg pakai seluar pendekss ketot, .hehe .

aku bukan apa . tengok masyarakat kita zaman nih . mmg x da rasa hormat ke?especially non muslim .(SORRY WEIII!x semua, ok? certain2 jer) . aku nak tegur jerr .pliss lah . kalo nak sgt2 nak makan,,makan jer lah kat umah . ni tak .sambil jln,,boleh pulak kunyah2 ntah papa dlm mulut .sian org melayu tengok weii . hehe

so,as conclusion,,KALO HENGKO DH KEBULOR SGT PUN,,MAKAN lH KAT RUMAH WEI . haram sat . hehe .sory wei . tak nak marah2 nih . sabar2 . :D

ok . kalo ada masa ada lah aku update . kalo takdak,,haram nak tengok entry bodoh2 aku . haha .

Assalamualaikum n selamat berpuasa. :)




No comments:

Related Posts with Thumbnails