friends.kawan. :)

Wednesday, May 12, 2010

aku benci engko! ada paham?

Assalamualaikum...
arghhhh!!! tension2!


buat pertama kali dalam sejarah 2010,
aku nangis dalam kelas aku!
uwa!!!!!
oh! shit!

saham jatuh you!
grrrr . .
benci nyer!


plisshhh laa...tolong paham dengan perasaan dan keadaan orang . .kalo aku cakap aku tak rety buat,,aku tak rety buat lah tu..ko jangan lah dok paksa-paksa aku plak ..

arghhh!!! tension weai!


tolong lahhh . .aku tak suka..aku tak suka buat latihan mathematics dengan blackboard! :D



Malu la pulak..besar panjang pon aku nak nangis lagi . .huaaa..tapi cyez,,aku tak suka!pulsetop!kepada cikgu aku tuh,,lenkali jangan kasi aku buat k .:D



2 comments:

areleaf said...

ahhh..lu ngade2..x kental lngsung..wat matematik pon nak nanges2..

i'm ORDiNary! said...

maner ade . . ekekke ..payah ni bro . .poblem sy dah kronik dah ni . .hehe~

Related Posts with Thumbnails