friends.kawan. :)

Thursday, May 13, 2010

"Dia" masih ingat aku rupe nyer~~ingatkan dah lupa! :D

Tepat pukul 1.12 P.M.. Telefon aku mengeluarkan nada muzik yang sangat indah..

1 MESSAGE RECEIVED

Dengan perlahan - lahan,aku bukak mesej tuh..GULPP.. Dari member aku rupa nya..haha . .

SENYAP TAK BEERTI HILANG,,
DIAM TAK BEERTI LUPA,,
JAUH TAK BEERTI PUTUS,,
KERANA KAMU KAWAN SAYA..
SEMUGA SIHAT2 SELALU~

Ni lah mesej yang aku terima.. Actually,,dia nih member annie . .penah janji kat annie tak akan lupak kat annie . bluerkkkkkkkkk...tak lupa apa . .dulu bukan main lagi hengko tuh! Puii..hahaha . .Emo jugak aku nih kan..hahaha...


Nak dimulakan cerita,,aku memang nak cerita..tapi mood aku dah hilang . .LOST IN SPACE . haha..aku baru jer nak buat entry nih..tapi line internet dekat rumah aku nih suka sangat meragam 2-3 hari nih . hampeh!! BEROKBEN la katakan . .haha . .
Okay..nak chow . tenangkan fikiran . .gara-gara mesej nih aku tak senang dudok dah! hahah . .





6 comments:

Roxy zai said...

wah wah mouse icon liverpool gitu!! tercemar mouse i!!haha=p

aNNiE iS aiNiey said...

hahah . .kenapa2? x suka liverpool eah?? i'm the biggest fan of liverpool ma...x leh pisah .. haha . .:D

Mis Erika said...

hai..hehehe..sy pun slalu jgak dpt msj dr member..rsa terharu wlaupun jrg jmpa tp still ingt dgn persahabatan kmi :)

aNNiE iS aiNiey said...

mis erika . eheh . tak lh . kami nih mmg dh mcm adik bradik dah .balik jer dia kt tmpat dia,dia lupa kt sy . tu lh yg sy sedih.tup2 tgh hari td dpt msj nih .ingt dh lupa kt sy . haha~ :D

cikgadis konfiuss said...

"dia" pun masih ingat sy biarpun da lama x kontek

tp sy harap sgt "dia" lupakan sy
sy x layak utk "dia"

:(

aNNiE iS aiNiey said...

cikgadis:sy x nak dia lupakan sy . bia pun dia ada org lain . :(

Related Posts with Thumbnails