friends.kawan. :)

Thursday, May 6, 2010

PLKN punyer pasal . .

assalamulaikum semua ..di waktu yang indah dan berharikan jumaat ini,,aku nak tanya kat mamat yang sedang baca entry aku nih,,,

Weiii,,dah sembahyang jumaat ke belom???hahah . .

okay . .aku ingat ari nih nak g jalan-jalan rumah saudara aku . .lama gak tak jumpa . .saudara jauh la katakan . hehe . kalo dah jumpa tuh,,kompom meriah . hati pun senang . tak yah nak dok pikey psal homework math aku tuhh . .haha . .

err . maaf yer . entry aku kali nih nak mengatakan betapa kesal ny aku dengan pihak sekolah aku . .aku menci betoll lahh . menci kalo aku nak balik,,diaorang tahan . weii,,aper nih . .kalo nak balik,,kasi jer la balik . yang ni tak,,nak main tahan-tahan pulak . ingat main polis entry ke ape . huhu . .dahtu,,kalo lambat pulak nanti jalan block . .sapa ya ng susah??abang aku gak yang susah pasal dia yang bawak motor . haha . ok . . (*aku dah melalut!!! :D)


okay . .aku terpaksa membatalkan niat aku nak g rumah suadara mara aku kerana ada hal gak yang membabit kan salah seorang daripada ahli keluarga aku . hehe . nak tahu aku g maner??

nih . aku nak cakap . .aku terpaksa pergi ke BUKIT SABAN,,BETONG untuk ambik kazen aku yang sedang menjalani kem latihan khidmat negara kat situ . .uwwaa . .. kesian la sia . .baru jer selangkah aku masok rumah,,mak aku dah cakap,,"ko g kemas2 sekarang .kita nak g betong nih,,hambik kazen tercinta kau . "

ekekek . .aku rasa excited nihhh . .hahha . .bukan ny apa,,dalam banyak-banyak bahagian dalam sarawak nih,,aku tak penah pegi BETONG . .haha . .satu pengakuan yang jujur dari aku . .clap your hand!!! ::DDD

err . nampak gaya ny,,aku kena chau nih . .aku dah nak blahhh pray for me. . .ahhah . .:D


No comments:

Related Posts with Thumbnails