friends.kawan. :)

Thursday, May 6, 2010

aku kena tag??first time!! :D

Assalamualaikum semua pembaca-pembaca blog sekalian alam .. pertama kali aku kena tag nih . .tak samapi seminggu aku nih jadi blogger . dah ada pulak hamba allah yang baik hati tag aku (tengss berlori-lori kepada ceritasekupang..:D). .ehhe . .okay . lettsss ceikitautttt~~~



-inilah award nya . .:D-

ada beberapa pesanan dari penaja untuk anda..tolong jangan abaikan..

(1) copy award and paste kat blog kamu
olready ma . .(easy2 . .:)

(2)beri sedikit ucapan memuji kt pemberi award..( kat aku ar..sape lg.hahaha)
errrr . .tengkius memanyak eah . .:)) banggo den . .:))


(3)jawab soalan2 tag nie
yerr . .on my way nak menjawap . .:))

1. Ape yang bermain di fikiran anda sekarang
err . tak pasti . yang pasti,,aku keseorangan di rumah dan masih tertanya2 kemana parent aku g . .uwaaaa . .

2. Apakah nama samaran korang
annie/ainiey

3. Berikan 3 orang yang anda sayang
mak,kawan,kazen .:D

4. Panggilan untuk si dia
no komen . .hahah .

5. Hadiah yang korang impikan dari seseorang yang istimewa
gitar+coklat . .:DDDDDDD

6. Blog mana yang korang suke visit n yang leh aku follow gak
7. Tag kan kepada 15 orang rakan blogger anda
err . .let me c first . .:)

No comments:

Related Posts with Thumbnails